Wild Day Out Grand Show 2006...(Nov 04)

自從o個日起,一直都好期待著快d去撐今年十個鐘既 WDO Grand Show...xD~

反正唔知添馬艦個空地幾時『起』,望著靚樓自 high咁係既市中心地皮到聽歌發癲,
真係玩得一年得一年~!!!

個 show 係 suppose 12pm to 10pm,即足足十個鐘....
但我之前有野做,4pm先去到...
當然,無野做都諗過咁早去啦,我未想死著啊!!!

一入場就接到張紙,我一諗仲以為係 run down....
點知原來係小食既價錢....=_=|||........!!!!
ok, fine. 水同茶 $5蚊好細杯之外,杯麵竟然要廿蚊嚇親....
燒賣、雞脾、飯盒之類,我反而覺得係戶外場來講...$10-30蚊又可接受喎.....
主人家隻啤酒 buy one get one free,計落 $5杯我就覺好平啦又!

成場後生,失驚無神唔知邊到搵到咁多聽台灣音樂既友出來,平時又唔見喎...真神奇~!!
只係寫返d我有印象既單位,有d我唔想聽有d我無聽...就咁!

Photobucket - Video and Image Hosting
剛到達係下晝時候....

1) 謝安琪 - 唱左佢自己d歌,所以我唔識...今次無乜感覺

2) 旺褔 - 印象就係一隊搞笑既台灣樂團,團主即隻狗當然無份飛來...
不過佢地落力唱緊o個時我地仲 hea 緊...無乜留心聽到...
yet,佢地個 style 真係好出.....好 feel~
*其中一隊,現場特別好多人 喜 既 band*

3) 蘇打綠 - 一直都喜,最喜佢隻『Oh Oh Oh Oh』....有唱,開心!
聽完現場,變化多...相對來講我喜佢地多過旺褔式既"無里頭歡樂頌"...
*好多人撐,肯定有人特登睇佢地先來*

=d‧"大‧牌"‧排‧到‧晚‧上‧ 6pm‧過‧後‧先‧出 =

Photobucket - Video and Image Hosting


4) Shirley Kwan 關淑怡 -

Photobucket - Video and Image Hosting

雖然今年我係咪都會去,但無可否認我有15%到因為佢而更加願意同高興買左飛....
可惜對於我依個 non-SK fan 而聽歌口味非常大眾既人來講,尋晚佢既表演我覺得唔好。
當然我知道,佢有佢諗法,撐佢/愛佢既 fans 亦都會接受同認同佢既做法...
但我覺得,每個表演就係一個機會!
一個表現自己『我係得既!』既機會,重點唔係你有無收錢同收左幾多錢所以交乜野貨...
我鍾意既 singers 都有用提詞機 or whatever,我成日都唔明 & 唔認同 & 反對依種做法...記得有人憶述阿梅講過,問佢演唱會要唔要放提詞機,佢話唔使!
因為背左而唔記得最終出錯既話,一樣『this is Live!』...
但我個人會選擇尊重一個同樣尊重觀眾既歌手囉~

打工仔有重要既 presentation時、
一個主持人主持緊《萬千星煇賀台慶》時,你會覺得記晒入腦流暢講返出來既掂d,
定一路睇緊台慶一路已經詛咒緊o個個讀到甩晒嘴既主持人?

Photobucket - Video and Image Hosting
明顯!我唔係要睇人高歌功地望譜唱K我聽既歌手....that's my choice!

當你無背或覺得今次唔需要背時...(自己演唱會先需要認真?!)...

率性自然同認真係無衝突的!

我唔係想將人與人互相惡性比較,但同場既 Tanya 我覺得佢做到左!
ALL PLEASE,我真係想關小姐 good show 的,think my pts in +ve way~! thx!!

yet,SK 件衫好型~!!依樣唔該 tanya 學學....
成日見T做嘉賓做表演d衫都唔多得....xD~

Photobucket - Video and Image Hosting


5) Tanya 蔡健雅 - 都唔係第一次睇佢現場演出的了...
comment 你要我一個字講的話:好!
兩個字的話叫:完美!

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

頭先我講左,我聽歌口味好普通,好大眾...
我預期、明白 & 期望依類 N in 1 演唱會,班歌手梗係唱佢地最 hit 既歌...
最尾o個首就最近期最 hit 務求搞興個場佢....

Tanya 肯定唔係主辦同場入面既觀眾最 eager o黎睇既...
『無底洞』有大合唱....B-Luv 氣氛又好,加上自彈自唱,掂!

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

= 睇‧完‧Tanya,到‧Tank‧出‧來,我‧地‧無‧興‧趣,就‧走‧左‧去‧食‧飯 =

Photobucket - Video and Image Hosting

= 食‧完‧飯,行‧上‧前‧想‧瞧‧瞧‧吳尊‧但‧更‧爆‧笑‧既‧事‧發‧生 =

Photobucket - Video and Image Hosting

= 飛輪海出‧來‧唱......比‧全‧場!發‧現‧唱‧對‧嘴‧[火羅]‧爆 xD~ =


= 回。歸。正。題 =

6) Mavis 范曉萱 -

Photobucket - Video and Image Hosting
濛面出場,型!
佢依家差不多年年都來,變左台柱啦簡直~ =D

Photobucket - Video and Image Hosting
我唔識學部份在場既部份人仕咁識欣賞,只能夠講,佢依家既歌路唔係我杯茶...
但係我撐佢行落去,唔係個世界真係好鬼悶!

Photobucket - Video and Image Hosting
佢同佢隊 band 真係玩得幾掂...
同埋佢玩聲 & 快嘴真係好犀利...impressive!!! *0*


7) F.I.R. - 聽過唔少次,今次無乜野講,無感想。

點都要講既...就佢地三隻係台上行來行去好難影囉...╮( ̄0 ̄)╭

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

仍然係鐘意佢地第 1 &2 張碟 only,第三隻碟無買!
我唔鍾意o個隻唔知乜 Hi! 又有唱了....

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

又或者...........我應該講,睇佢地既表演仍然開心.......
但再聽一次『我們的愛』時,已經搵唔返當初既感動....

我完全聞唔到佢地最始初時o個種化學作用既味道了,
同學們,泥膠撕裂再混合,個黏力唔知點解就係無咁強~

= 生‧力‧好‧Wild =

Photobucket - Video and Image Hosting
= 竟‧然‧走‧來‧同‧我‧地‧玩‧射‧水 =


8) David Tao 陶吉吉 - 吉叔當然係做壓軸...
"有聽"和"愛聽"果然係兩回事啊下,雖然都覺得唔夠喉...
但從來未曾對佢既音樂瘋狂過...比d面,贊佢 good 囉咁...

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
白衫,好易影...

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

惡搞小貼士:

吉叔,你激動也沒用了,沒 live band 就是沒 live band~!!!
雖然無辜,但還是硬生生給比下去,遜掉了~!! xD

>>>>> 放左唔少煙花謝幕,手唔夠快影唔到.....(哭~)

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

= the end =


後記:

+ 完場其實唔餓但好[支力],但唔知點解,4個人硬係閃去 CWB 飲返杯野先返屋企...

+ 主辦幾好喎又...dTee同帽都 ok靚,免費印水紙...無聊歸無聊,係會投入d喎又...
流程無大出錯,歌手同歌手中間隔得耐左d...
X-game part 唔係唔鍾意,但同個 show 唔夾....明顯咁搞冷返個場....

+ Karen 你個 say8po,阻著我同 Betty影屎上最 Wild既 "同手同心"紋身....
搞到洗之前無耐自拍補數~

+ 我表姐唔來又來,係個場到 call 我出來 hea....
呿!著到咁行果然係包裝到成件 BF 既行李咁出來同 "k-宏"...真係頂水唔著~

+ 嘖~!! 旺褔既主音唔 g做乜行左出來同人影相...
見佢同人影得咁開心,唔知點解個個都咁鬼正經咁影....
我閃過去問佢同我好無自拍(請看黑超中反光我機既手...)....
哈哈....佢仲 high 過我....人又主動,表情又正~!!

Photobucket - Video and Image Hosting

佢真係過癮~!! xD


Update:
原來個旺褔主音叫瑪靡,OMG!! 之前係新聞女主播?!!@.@
thx 耗子叔叔提供資料~
http://www.udn.com/2006/3/31/NEWS/ENTERTAINMENT/ENT6/3239023.shtml




2 則留言:

Unknown 說...

e he he he he he! Thx vn for your kind comments lo :p
Pleasure is all mine!

Vienne Ng 說...

u really mo duck gou~!!!

remind u all 3 pls dun copy my dukchik~ness !!!!!!