電腦近況...

依排......................我............................玩返電腦~!!
事源係黑仔野永遠接二連三....手機殉職後,個 mon 死左買左個 cheap 霸 19" 之後....
跟手開唔到機,可幸既係仲 format 到~!! 搞掂之後,好多野都要重新來過....
除左 MSN 之外,所有野都從三年前既 version upgrade 到 latest version....
search 下 search 下....發現我用野真係好鬼 out~

browser : IE → firefox (usage 9:1 → 1 :9 now)
blog : msn space → blogger
feed reader : → google reader

餵食左 feeds 之後,連 surf 網習慣都變左....
Google Analytics, Technorati 開始學識常去...

依家苦惱既係 :-

1) 究竟我好無從 photobucket 轉去 Flickr ????????
我唔知 Flickr 有乜好,但我見佢 basic account 既圖好似無 resolution limit 同埋好似係 hit 又多人用...
當人對一件事無知之時,多數終歸都係跟著潮流走...
我!充其量都只不過係 iPoder 既一個變種。

2) 我想開始用 online bookmark,但應該選擇 del.icio.usBlogMarks 呢?
煩~!! 真煩~!! 從來有選擇就會帶來苦惱.....
當 Google 大神無參與時 (定我唔知?! #_#)....無得依賴就得個煩事.....
沽高大神啊....請你幫幫我吧~ (泣~)

p.s. 搵唔到 web2.0 所有 hit items 既實際應用同最簡解釋...

我想知既係究竟佢地係乜?邊個又同邊個 service 係同類
- Furl
- Bloglines
- Technorati
- Feedster
- FeedBurner
- HEMiDEMi
- Podcast 既 service provider

WHY?!??!! why there are sooo many kind of feeds~!?!
atom, rss, feedburner.....etc jus mess me up~ duhz~!!

besides, tags 究竟係要 tag 乜鬼?(怒~)

Update : jus tag search....(shxt!)
finally found a chinese intro for all the problems above...
http://140.111.111.130/moodle/course/view.php?id=56
k, time to learn....non-shiok!!

Web2.0 Directory

沒有留言: