3G[s] vs Pre + 勞騷

是但一部香港快d出啦唔該!!!好想掉左部索愛 C902~~~

不過話說部索愛更新左 fireware之後快左少少少少。

============好。不。爽。的。分。隔。線==============
1/ 我唔明點解可以笑笑笑,世界更歡笑?
好憎圍威喂啊!感覺勁差係因為 serve 唔到我地囉真係....
基金會聽過N咁多場,基金公司既 staff 係講得如常地okay/好,講者正常;
但無人會 closing 到張基金單,而事前係無講過基金表現比客聽家下話?
又要做 One day closing,好似傳銷唔 show 銀碼夾上船咁....Orz.......


2/ 無 fund fact sheet 唔知想點,仲要自行上埋人地個網都係唔齊
仲要唔同 code 估估下,名既又係要估,感覺好差囉講真!
身為一般員工唔該 expect 我地 handicapped啦好心,
我唔明點解做個平台出來可以咁大安主義,
members實際係無途徑搵資料睇!!!
NOT user friendly which means => 比多左野我地做!


3/ 我進取唔太轉基金完全唔代表我唔睇個fund performance!
搵唔到 login 啊,點睇 account value 呢??


4/ 依d野仲要係政府夾我地上船...
搞咁Q多年仲要無得 staff enroll individual plan~
任人魚肉之時,仲要感覺成就別人犧牲自己?
WTMF~~~~~

沒有留言: