[Family pictures] 580EXII + Gary Fong's Lightshpere II

查實近排我個加燦阿姨返左來玩三星期...

可惜我依期真係極忙,else 我一定日日同佢玩到癲!

尋晚係我媽指令下,係屋企影鯨晒士家庭合照...

屋仔豆潤咁細之下,當然都仍然要打閃燈...

但我發現隻 Gary Fong's Lightsphere (偷自肥叔叔再"改裝") d色真係好正!!

我依d完全唔識影,剩係用自動閃無調過...

但加左 Lightsphere 的相都真係已經正好多...

我成家今次影得勁開心,爽!




p.s. 我原意係,大家有機會就一家人影下相,
即時定遲d睇返都真係勁開心!

2 則留言:

匿名 說...

點改裝Lightsphere??

honhowong

Vienne Ng 說...

唔係啊,Lightsphere II 唔係 for 580EXII 用架嘛,要剪咁少少坑先 zip得入個頭架!

=] 快d同你老婆影多d家庭相啦,真係好開心啊!