2008-1101 陳綺貞演唱會

題目仍然係:《第一行》

繼尋日發生史上最慘既買唔到 $600 蚊飛第一行後,

今日入場先去羅飛既我,入到場先知原來個位係 $400蚊既第一行...(已經勁灰~)

但彩爆!個連號碼既位竟然係分隔開兩個 colume...!!!!!!

即我同我個 frd 要分開兩隻伸直,先僅僅跣掂到既距離....O晒啦~~~

好彩打左去羅飛單位都搞得返連位比我地,但..........

登~ 登~ 登~ 登~ 最唔好彩既係.........

Cheer 竟然有 part o係係觀眾席上來,正正會經過o個條分隔我地既河...

天啊!依期黑氣持續!

坐咁遠無帶小白無帶機,手機影兩幅當紀念。


豆豉咁細,都好耐無試過了~


安歌左N次,一首兩首又一首咁,好煩。
每次con都玩依招,厭晒啦講真!
唱到夠為止就完囉,"錠"下"錠"下咁......悶~


p.s. 我鍾意上次 Poly個 show多過依個,
不過整體都唔錯既,graphic 仍然好靚。

沒有留言: