2008-03-04 Tanya Goodbye & Hellow Live in HK

快捷起見,點列觀後感:

1/ 等左好耐終於等到 Tanya "大型"演唱會,其實都有d surprise 香港依個 4 Queens 竟然係佢十年來第一個售票演唱會。佢水準明顯好穩定地好外,個場其實唔算 high...但愈唱佢真係愈開心....由心入面笑出來o個隻~! 真係好少見ㄚ咁知足架囉喂.....Q.Qa

2/ 其實我覺得 Hard Rock Cafe Wild Day Out 仲 high少少,但尋晚d觀眾好 OK 喎...
雖然唔多識唱,但竟然會(亂?)叫又竟然要企既時候就會企,香港dconcert animalz 真係多左好多!!!! esp. 你要知阿蔡小姐d年齡層唔係十幾歲o個批來架嘛...

3/ 尋晚《空白格》激好聽!!!雖然佢想喊想喊咁,但正正就係D半停頓位重左,真係好鬼死正!Live 真係有生命o既~~~~ wow~~~

4/ 自問新機真係舞唔掂,影d相出來 out fo 仲多過舊時部 12X~!!! 我成日對錯焦落支mic stand到、爆光、慢、blur...etc.,我都係時候睇睇說明書了.....(大羞^) Team 1 month 1 con 會堅持練習的~!!! oush~! 另,70mm其實唔夠 wide影晒成個台,需要睇睇鏡吐~

5/ 依個細細既 con 竟然有我見過最多/集中 dslr出現,仲要d工作人員既機先爆多囉,哇~ 查實算點姐.....個 con 又唔多視覺效果,使唔使成隊職業特工影影影影影啊.....GOD!!
而其中成個 con 最觸目驚心o既一段,反而係個"工人"既 Canon 白鏡比人踢跌左,仲要支鏡個樣係勁誇o個隻~

(我尋晚未知佢係邊支,依家我 search 完應該係 400mm F2.8 o個支!!! OMG~!! 已經企咁近但又定焦,影鼻毛嗎?) 雖然物主係有少少咎由 <詳情略>,但 $6xk 跌落地o個下你都咪話我唔震一震~!!!

照片 Part 1:
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

8 則留言:

匿名 說...

估唔到睇Tanya d人都會咁熱情
又叫又唱又企哂起身咁
真係幾感動!

Vienne Ng 說...

me so busy uploading........at office~ xD!!

too many pics this time, next time i must shoot better & less!!
Team member need training~!

i really love her 空白格 this time!!
GOD~! so sad that din't record it~

匿名 說...

你快d求其去多幾個concerts train o下啦!
四月你要幫我影阿關o架嘛~~~

Tanya隻新碟入面我最愛係"空白格"
so現場聽真係起哂雞皮 XD

希望會有Live CD出啦!!!

Vienne Ng 說...

影阿關唔係問題,問題係你幫我買張飛既位要有返咁上下靚先得架!!!

我都希望有 Live CD/DVD!!!!

p.s.其實依張專輯我最鍾意《越來越不懂》!

匿名 說...

阿關d飛係人地幫我買o架lor
so我都唔知O唔O
但班粉買得o既...我估唔差o既!

《越來越不懂》個編曲確係好正
中文歌少有~~~
i also like it! ^o^

Vienne Ng 說...

你快d同老關班友混熟d啦,else點班好位啊姐!

>>《越來越不懂》個編曲確係好正
係啊,依挺編曲o既歌,我成日都中晒咒不斷 loop架!!!woah~

匿名 說...

你放心
我埋o個堆有一個地位有番咁上下o既人
今次都係以佢名義出手
so d位衰極有限!

btw
阿小男人好耐冇浦頭
唔知攪乜鬼?

Vienne Ng 說...

睇你頭啊,搞唔掂咪賴你囉~ ^.^b