2008/02/22 - 蔡琴2008新不了情香港演唱會

星期五請 & 陪我阿媽去睇蔡琴!
公售無好位,得 Row14 即成廿行有多!
不過反正唔打緊既親子活動就無所謂啦~

相信係我最後一次用 FZ20 影 con!~!!

Photobucket
個場極其簡陋,o個幾條野仲有d阻著視線...
不過反正係無乜視覺效果既 con,算~

Photobucket

Photobucket

Photobucket
依幕竟然相當似音樂盒公仔.....=.,="

Photobucket

Photobucket

Photobucket
農曆年做 show 真係好!!!!!

Photobucket

Photobucket
個旅行箱太真實左唔少囉講真,同班o靚 king ㄚ真係唔同d~


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
景褔 + 水晶 mic stand!!!! 勁爆閃囉!

Photobucket

Photobucket
唔使咁意外以為嬸嬸既觀眾都豪成咁,o個位觀眾係景褔d人囉~

後記:
1/ 最爆不爽既係音響!唔止紅館一向既差,係從頭到尾個歌手既 mic 都有哼聲!!
好多人唔覺 (起碼我問我阿媽佢唔知),但我絕對火都來埋!睇咁耐紅館從未試過咁!

2/ 全場無 dancers,樂隊好似 7-8個人 (不過依d唔緊要...)
蔡嬸嬸把聲因感冒,真係未算最癲峰,不過仍表現相當好~!

3/ 成場我肯定係最年幼既觀眾層囉,睇完好開心....xDD~

4/ 今次個 run down 無佢 part 1 咁 hit 咁大路 (對我來講),不過都唔錯~!!

2 則留言:

刺蝟大王 說...

哈,我果段有個10歲唔夠架wow, 你唔算最幼年齡層呀!
我都聽到有feed feed 聲, 不過就唔係成晚聽到, 係有幾下. 比起上次我聽梁靜茹成個喇叭拆左, 今次已經唔算大件事.
其實除左果幾聲咳, 我都唔多覺佢病.
我覺得佢o既才華+自信+幽默真係冇得頂!

Vienne Ng 說...

咁明顯我係同佢歸類為同層架嘛!姐姐你咁唔識do唔明架啦...xDD~

唔係 feed feed聲,係哼聲,仲要個歌手 mic 一響就一定存在....妖爆佢個XX!!!!
火大!

雖然佢唱得好好,雖然佢把聲係低音類,但病病地,音色無咁清同尾聲無咁圓潤囉~

我睇 DVD已經覺得佢好好笑,唔知佢講既野使唔使跟足稿讀既呢?好鬼流暢啊真係....(^o^)/