2008/01/31 - 容祖兒 Star Light 演唱會 1

其實依幾年無聽容祖兒既歌,事關我連電視都唔睇.......
我真係連佢大部份播到爛既"新"(廣告)歌都可以一次都未聽過~ ^O^)/
我係買飛前,聽佢既歌係聽到佢精選"喜歡祖兒 1 & 2" o個陣到啦~


純粹 all 屎襯高興,同埋佢現場應該唔差掛既 supporting...
加上肯定班 frds 一定去買前行既雙重保證之下....去左搭檯啦我又!xD

咪話我無誠意,我事先都有問 Kar姐羅 CDs 聽返下...
仲有去 wiki 睇下佢有乜 hit 歌,去 youtube 補課架......

= = = = = 廢。話。分。隔。線 = = = = =
1/ 我睇既係 31 Jan 即第七場,係最先既『尾場』來.....
所以買左飛既 fans 類動物應該算多,個場都算大半熱...未算勁爆 high~!!
可能 3 Feb 真尾場會好d既~

2/ 成場演唱會我比 75- 80分,一般係我鍾意既歌手又做得超勁好睇時我先覺係 80 - 95(max)上下的
除左有d歌我唔識外(依樣唔關佢事,所以我無乜點計)...
我覺得既問題都算係港星/紅館演唱會一貫情況:
- 紅館音響太爆,拆 (例牌)
- stage 好慳皮,唔算靚亦無特別
- run down 不過不失,編曲無驚喜,一般商業經營應有水準

- 廿分鐘快歌部份和音超 出 (佢都無走音既就,但就有留力囉),
快歌係咪阿 Mi & Arron 做左『N分鐘 non-stop』就成為 norm,但咁就一定係好架啦咩?

- 跳舞算有進步,但查實d人有無留意去瞭解下大家點解會覺得城老爺 or 韓國Rain etc. 跳舞特別好睇架?唔係話岩 beat fing 左隻手跟左個舞姿就得囉,要有度力表現到出來之餘亦要有"留" or "收"既拿捏,去到某個角度個 pose 最好睇,你就死都要永遠跳親都 hold 到o個個姿勢角度囉。依個亦都係我覺得點解香港 dancers 永遠無外國最 top o個班咁一致既其中一個原因。明白真係出盡力爆晒出來但實際表現上就有少少 hea,愈講愈玄.......我指要"收"既意思大約太極入面o個挺呢,不過要明既應該已經明~ 所以其實阿 mi 跳o個 part 我都覺得一般。

可以贊:
- 依一代有演唱會票房既女歌手入面,佢現場唱得真係算最穩

- 容 gag 真係勁多 hit 歌既就~
雖然對手太弱關係,佢o個 5 次 TVB 女歌手同阿梅質上真係無得比
(查實個 situation 都幾 kai,對手強唔代表會輸,但成個壇弱到無朋友就羅到都貶值)
依家幾歲到十幾歲既,相信佢真係會入晒佢地腦,幾廿年後都羅得返出來講o個隻。

- 減成咁!真係好堅忍啊下!!!!

- 我睇o個場佢無講錯野,真係值得偷笑了~
(我好幾次現場唔知咩場口聽過佢d容氏金句囉.......=0=")

- 有 Eason 做嘉賓,賺左!

- 雖然睇 pi pi 台,但朋友買到既係第二行位,都係好事一宗。
值得表揚一下!
==========================================================

唔講咁多,下面N個 posts 都係純上圖,
因我發現 set album guest password 原來可以睇晒我所有相簿...
so 煩d都寧願 po 晒係依到比你地啦,

影左 600+張到,200-300張上下見到樣,
又唔 resize 唔汁都見到人既就兩百都唔知有無!

Total 9 posts:
2008/01/31 - 容祖兒 Star Light 演唱會 1
2008/01/31 - 容祖兒 Star Light 演唱會 2
2008/01/31 - 容祖兒 Star Light 演唱會 3
2008/01/31 - 容祖兒 Star Light 演唱會 4
2008/01/31 - 容祖兒 Star Light 演唱會 5
2008/01/31 - 容祖兒 Star Light 演唱會 6
2008/01/31 - 容祖兒 Star Light 演唱會 7
2008/01/31 - 容祖兒 Star Light 演唱會 8
2008/01/31 - 容祖兒 Star Light 演唱會 9

接啦喂~~~~

Photobucket
音樂盒公仔

Photobucket

Photobucket

Photobucket
你話如果依張換其他機拍幾好呢,依家勁多 noise!!

Photobucket

Photobucket
得戚.............YO!~!!

Photobucket
屁屁開花

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
坐 non- panel side 既慘況.......xD!!!

Photobucket

Photobucket

Photobucket
三隻猩猩

Photobucket

Photobucket
影慢左,[火羅]

Photobucket

Photobucket


沒有留言: