[iPhone] A2DP bluetooth : Phone & Music

N久之前,我已經講過我買左個超『爛 gag』既"玩具"...
仲話會拍 vlog 既,但依排真係無時間咁玩法..
好!我正式公佈一下 :- 我進化到用十仔聽藍芽~!!! xDD

原因:
a) seafood itchy、seafood 痕*N
b) 比人毒到...!!??!?!!!!!!!
c) 反正大家都知 iPhone 個 headphone 插口有幾PK~!!
我條 $40蚊延長線用左 3 星期後,正如預測地斷左!



廢話少說,沒圖沒真相;上↑

1/ iPhone 到現時之止,bluetooth 都係 block左傳送檔案 & 聽歌都係唔得的!!
藍牙功能只能連上耳機講電話,duhz~!!

所以要用 iPhone 無線藍牙聽歌,係比較麻煩要僭建的.....
Photobucket
iCombi AP21 - 我自己買貴左(好多 T.T),網上看見有人說網購只需HK$280
電源係從 iPhone 內取,所以用了之後 iPhone 耗電會比較快。

Photobucket
↑實際就是那個售價不低而音質不知怎樣的 Plantronics,內那 iPhone adaptor~!!
size 係剛好 iPod nano Gen 1 or 2 既寬度...


2/ 另一方面,我中毒的卻是下面這位原兇!
Photobucket
Sony (**NOT Sony Ericsson!!) VGP-BRM1
HK$780 - 網上最低見過有人話買到 $680,但我搵唔到!
2006 年出品,support multipoint,vaio controller.....
有白色架,但無貨囉又....激死!白色勁靚~~~~
(色辦 & 跟 Sony Vaio 用法請 click 上面條 official link 看詳情)

- 音質 :
推翻我對藍牙既印象!聽歌我覺得絕對比 iPhone phone out 好!esp. Pop music.
bass 力大d同整體闊少少,不過同一 or 二線 mp3 機仍有距離。

Photobucket

Photobucket

- 質感 :
成個都係 Made in Japan,設計同細節都好 refined~!!
不過我唔明點解個包裝空泡泡,根本唔使咁大個盒囉....

Photobucket
叉電器 - 充夠電後,電量足夠用兩日 (有聽歌),續航力非常好!!!

3/ 安裝方法 / 用法:
Photobucket
a) 首先 pair iPhone 跟 Sony,開 iPhone 藍牙,再開 Sony to search mode
iPhone 會 detect到 Sony,之後輸入密碼 "0000" (忘拍,缺圖)

Photobucket
b) 當Sony 跟 iPhone paired 後 (看右上角藍牙已轉為實色),關掉 Sony

c) 插入 icombi,iPhone 會彈出 Airplane mode 提示,請按『NO』
Photobucket

d) 第一次 pair icombi & Sony 時,請長按 Sony 十秒至 &藍燈 同時閃動
這樣才會 pair icombi & sony 成功!!!(這點很重要!)

如平常使用,只要插入 icombi 後按 NO,
不論 switch on Sony 或 icombi 的先後次序,都可成功 pair 三部機兩個功能。
Photobucket
聽歌

Photobucket
同時可聽電話!

4/ 注意:
a) Sony 這東西絕對需要藍牙 signal 強,音質效果差很遠!!!
幸好 iCombi 藍牙 signal 算強,因為我用過 Nokia & Sony Ericsson 某些型號聽藍牙...
狀況可以係音質有d手機差不少 or 訊號不時斷掉
所以不同組合下,我都不敢說大家會得到這個不錯的藍牙無線播歌音質。

b) 需要充足電力
當 either one of the iPhone or Sony 沒電時,斷掉的情況會嚴重很多!
而且音質變差 (這點我個人很不解,不過很明顯聲變弱)

c) icombi pairing problem
我試過曾經聽到歌和電話,但突然有天就萬萬次都不能重新 pair 回 icombi 聽歌那部份!
[i.e. Sony 跟 iPhone 聽電話那倒從來沒問題]
甚至我以為 icombi 壞左去代理換完都沒解決問題,後來前日我 found out 個 problem...
就係藍牙耳機 (Sony) 要 detect 到 icombi o個個第一下係非常緊要!!

如果網上有人用 icombi + 別人能同時聽歌聽電話的藍牙耳機型號
自己卻只能聽歌聽電話其中一樣而不能同時進行,我覺得那是 pairing 不完整~
但不同藍牙耳機 detect 方法都不同,我沒全部用過,不能一一細數。

d) 藍牙耳機跟 iPhone 最遠距離
我看過網上有人話 2m 就已經會斷訊,
但電力夠時,我絕對試過相距 5M 以上都運作正常,全無問題!!!
所以想買 Sony BRM-1 for 其他手機時,
真的絕對!絕對!要考慮清楚該手機 bluetooth signal 夠不夠強!


5/ 結論:

查實以上種種我都真心唔建議人買的,因為請看看下圖:
Photobucket
當你部 mp3 player 細過晒任何一件所需既配件時,搞咁多野仲唔係多舊魚?!!xD!

ok, fine~ 你要跟我一齊 i jump you jump 那也沒法~!! 其實好處還是有啦~~

a) 電話跟聽歌都能兼顧,用 IEM 也不怕 missed call!!!

b) 可以只需帶 iPhone 出街

c) 就算還有人堅持另用mp3機,每天 iTunes 幫 iPhone 同步 & 叉電時...
總不會有 iPhone 時,4Gb/ 8Gb 容量也不放一丁點 songs/video 進去吧?!
有這套《超勁爆無聊 iPhone 藍芽套件》還是比較容易管理啦......我覺得。

d) 他日換新手機時,其實 Sony 那東西還是可繼續用啦,
如有 A2DP 的就更簡便無需僭建唄!!!

4 則留言:

匿名 說...

1) HSBC credit card can trade something similar (no brand) to VGP-BRM1. What is the greatest or special thing VGP-BRM1 got, u think?
2) Does the iCombi AP21 mount well with a plastic case on iFon??

Not so expensive wor. (even the official in-ear with mic+control is about HKD700 la)

Vienne Ng 說...

5pro similar to 10pro but doesn't mean the same la....xDD haha!

Sony soundz better than iPhone lor, if u wanna try i can lend it to u~~

i think AP21 can't use w/ plastic case....i'm using invisible shield.

匿名 說...

o i m using a HKD15 soft plastic case.

So i ll have to forget this idea. But I like the method. Thanks illustration.

Vienne Ng 說...

those soft silicon plastic "case" can la~!!

but i true-heartedly think it's quite a "hard plastic" act to using the AP21. =$

i think if iFon support A2DP by software itself would be perfect!!!!