Installed trackback today...

依排仍然研究緊形形式式既 web2.0 功能...Photobucket - Video and Image Hosting

因為見到好多 blogs 都有,所以我其實想用 trackback 好耐...

但奈何 blogger / blogspot 無 built-in trackback 功能.....Photobucket - Video and Image Hosting

即係我一定要明到有個大概先自己 add 得啦.....(怒^)

之前 study 過,完全唔明 up 乜.......(可知我電腦依家幾 out....=_=)

but THX GOD!! 搵到依篇爆絕 layman 教學.....(感動!!)



引用一段終於令我明白既啟示:
一篇網誌中,可能會引用/提及另一篇網誌的內容。如果你寫網誌時引用了某一篇網誌的內容,或因某一篇網誌而得到意念,然後你在自己的網誌另撰新章,大作寫完之後,你好應該跑過去跟對方打個招呼吧。

「喂!你好呀,看了你的文章,我在自己的網誌也寫了點東西,特來告訴你,你有空也請過來看看吧。謝謝!」

Trackback的功能,就是替你在對方的文章留言,好讓對方和其他讀者知道文章之間的互相呼應。

之後我就跟依篇《如何在blogspot引用文章》做,終於將用 Haloscan 加上 trackback...

但係我鍾意 blogspot 個 comment 同埋覺得本身既靚好多....

所以下面圖 Step 2 部份,highlight 部份我 del 唔用來保留 blogspot comment~

Photobucket - Video and Image Hosting

呼~ 呼~ 呼~ 搞掂!

不過~! 都要搵人 link 我個 blog test 下先知最終 work 唔 work...Photobucket - Video and Image Hosting


沒有留言: